Přihlásit se

ke svému účtu

Váš nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.
Košík

Pneu MEFO motokros 140/80-17 MFC 12

Výrobce: MEFO SKU: MCE03

Výrobce MEFO SportPopis + profil Mefo 140 / 80-17 69R MFC12 Stone Mas. M + SZadníZatížení / rychlost 69 / RNázev Stone MasterMěřicí ráfek 3.50x17přípu Celý popis

3 241 Kč

skladem 1 kus

Výrobce MEFO Sport
Popis + profil Mefo 140 / 80-17 69R MFC12 Stone Mas. M + S
Zadní
Zatížení / rychlost 69 / R
Název Stone Master
Měřicí ráfek 3.50x17
přípustná šířka ráfku 2.75-3,75x17

Vlastnosti:
- Univerzální pneumatika pro silniční, terénní a dálkové cestování.
- Hrubý profil bloku má dobrou přilnavost v terénu a bezpečné chování na pevném podkladu a svazích.
- Pneumatika s označením M + S.
- až 170 km / h

Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu -  klasické motokrosové pneumatiky

Používání a údržba

Skladujte pneumatiky čisté a mimo zdroje tepla, světla, ozónu nebo uhlovodíků.Vyvarujte se dlouhotrvajícímu vystavení pneumatik přímému slunečnímu záření.Zabraňte jakémukoliv kontaktu stuky, benzínem, těkavými rozpouštědly nebo dalšími činiteli, které mohou poškodit pryž.Vyvarujte se horizontálního skladování bezdušových pneumatik, pouze malé pneumatiky mohou být skladovány horizontálně (max. 6 měsíců).Pokud jsou pneumatiky skladovány horizontálně, musí být položeny zub proti zubu.Pokud jsou pneumatiky skladovány namontované na ráfku, snižte hustící tlak.Ujistěte se, že uvnitř pneumatiky není voda nebo vlhkost.Nikdy neskladujte pneumatiky dlouhodobě přímo vkontaktu se zemí.Z bezpečnostních důvodů mohou pneumatiky opravovat pouze odborníci, používající správné metody a nástrojePři zatížení pneumatiky je potřeba brát vúvahu souvislost mezi rychlostí, hustícím tlakem a nosností pneumatiky. (viz také online Kalkulátor tlaku na našich stránkách)Přetěžování způsobuje předčasné zničení pneumatiky. Používejte technickou dokumentaci a tabulky huštění, které definují zatížení a huštění pro rozdílné provozní rychlosti.Podhuštění nezpůsobuje pouze nesprávné sjíždění pneumatiky, ale též separace vložek, případně jiné poškození vložek pneumatiky.Přehuštění zvyšuje tvrdost pneumatiky a snižuje odolnost proti nárazům, vedoucím kponičení vložek pneumatiky.

Instrukce pro montáž a demontáž

Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt.Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní.Zkontrolujte, zda je pneumatika pro zařízení/stroj vhodná. Používejte pouze ráfky doporučené, případně schválené výrobcem pneumatiky.Vždy používejte pouze správné speciální zařízení a nástroje.Ráfek musí býtčistý a vperfektním stavu (neponičený atd.), pokud je to nutné, očistěte ráfek brusným papírem. Vžádném případě nemontujte pneumatiky na ráfky sprasklinami, vážně deformované, nesoucí stopy po opravách svařováním atd.Pozorně zkontrolujte vnitřní a také vnější stranu pneumatiky za účelem identifikace případného poškození. Pokud rozsah poškození neumožňuje opravu, pneumatika by měla být znehodnocena.V případě montáže s duší vždy použijte správnou novou duši a vložku pro daný rozměr. Pro montáž bezdušových pneumatik, na bezdušové ráfky, vždy použijte nový bezdušový ventil.Před montáží namažte ráfek a patky pneumatiky. Používejte pouze vhodný lubrikant, který nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívejte lubrikanty na bázi silikonu nebo benzínů).Doporučujeme vertikální montáž. V případě horizontální montáže je nezbytné kontrolovat, zda spodní patka správně dosedá.Nasaďte plášť na ráfek naproti otvoru pro ventil (respektujte směr rotace, který je indikován šipkami). Za pomoci montážní páky postupně převlékněte první patku přes lem ráfku. Následně vložte do pláště lehce nahuštěnou duši, dostatečně ošetřenou klouzkem (pokud je montována). Umístěte ventil a lehce ho zajistěte pojistným kroužkem. Nasaďte druhou patku, postupujte postupně tak, abyste skončili u ventilu.Pro správné dosednutí a vycentrování pláště odstraňte vnitřní vložku ventilu. Pozvolna hustěte a kontrolujte správné dosednutí patky pláště. Ujistěte se, že patka pláště neskřípla duši.V průběhu huštění dodržujte bezpečnou vzdálenost, vždy používejte bezpečnostní klec, pokud možno připevněnou ke zdi nebo pojistným řetězem. Během odečítání tlaku se ujistěte, že žádná část vašeho těla není vmožné trajektorii vnitřních částí ventilů nebo jeho krytky. Je doporučeno použít vhodné zařízení pro omezení hustícího tlaku. Použijte filtr a odvlhčovač pro stlačený vzduch nutný pro odstranění vlhkosti a prachu.Pokud nejsou patky správně usazeny, odpusťte vzduch, znovu nalubrikujte a nahustěte. Opakujte tuto operaci, dokud patky nesedí správně.Pokud všechny předchozí operace proběhly správně, nasaďte vnitřní vložku ventilu. Nahustěte pneumatiku dle zatížení Ujistěte se, že se ventil nedotýká ráfku, brzdových bubnů a dalších mechanických částí.DemontážNikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky.Vždy demontujte vnitřní vložku ventilu.Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.

Ozvěte se nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motorek a specialista podpory
603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1